WAŻNA INFORMACJA

Szanowni Państwo.

Trwa przebudowa instalacji elektrycznej ogrodu. W związku z realizacją inwestycji firma realizująca inwestycję nawiązuje kontakt z działkowcami, którzy mają podłączoną energię elektryczną. Istniejące dane kontaktowe działkowców są nieaktualne, dlatego też niektóre działki mogą nie być podłączone do nowej sieci. Przypominamy o obowiązujących przepisach regulaminu ogrodowego a w szczególności § 35 który zamieszczamy poniżej:

Paragraf 35
  1. Zarząd prowadzi ewidencję działek, która zawiera dane określone w ustawie. Ponadto Zarząd obowiązany jest do gromadzenia dokumentów potwierdzających prawo działkowca do działki.
  2. Ewidencja prowadzona jest w formie papierowej i pomocniczo może być prowadzona elektronicznie. Ewidencja papierowa przechowywana jest na terenie Ogrodu.
  3. Zarząd odpowiedzialny jest za właściwe przechowywanie dokumentacji Ogrodu, ewidencji działek, działkowców, walnych zebrań, posiedzeń zarządu, finansowej i innych ważnych z punktu widzenia interesów działkowców oraz funkcjonowania Ogrodu. Dokumentacja i ewidencja dotycząca prawa do użytkowania działki przechowywana jest dożywotnio, dokumentacja z posiedzeń Zarządu, Komisji Rewizyjnej i Rozjemczej przechowywana jest 10 lat.
  4. Działkowiec ma obowiązek zgłaszania do Zarządu na piśmie zmianę danych osobowych, w tym zmianę miejsca zamieszkania i numer telefonu kontaktowego.
  5. Działkowiec ponosi odpowiedzialność za skutki niezgłoszenia zmiany danych osobowych, które mogły mieć wpływ na decyzje Zarządu związane z prawem do działki.
  6. W razie zaniedbania obowiązku zgłoszenia zmiany danych lub w przypadku odmowy przyjęcia korespondencji, skierowane do działkowca pisma, po ich zwrocie przez pocztę, pozostawia się w aktach ze skutkiem doręczenia.
  7. Zarząd jest administratorem danych osobowych podanych przez działkowców, odpowiada za ich ochronę i przetwarzanie wyłącznie do realizacji celów statutowych, stosuje w tym zakresie ogólnie obowiązujące akty prawne o ochronie i przetwarzaniu danych osobowych.

Szanowni Państwo. Obowiązkiem działkowca jest powiadamianie o zmianie danych osobowych i kontaktowych działkowców. Dane te są wykorzystywane do celów statutowych związanych z działalnością Stowarzyszenia. Mając powyższe na uwadze Zarząd ogrodu nie ponosi odpowiedzialności, jeżeli ktoś z Państwa nie zostanie podłączony do sieci. Brak tych informacji może narazić Państwo na dodatkowe koszty związane z podłączeniem energii. Prosimy wszystkich działkowców, których dane osobowe i kontaktowe się zmieniły o ich uzupełnienie i sprostowanie. Zmiany można dokonać informując Zarząd pisemnie zostawiając informację w kopercie i wrzucenia jej do skrzynki na listy przy świetlicy ogrodowej.